tisdag 27 december 2011

Sittsår, liggsår?

SATFLÄSK VAD ONT DET GÖR!!!!

En resa från Oslo till Östersund räcker för att göra ditt liv jobbigt under en kortare period, har bara ränt runt sen i fredags ändå ligger man i sjuksängen och har ligg/sittsår, har ju förfan inte suttit ett smack, eller ja det har jag väl, men inte tillräckligt nog att förtjäna detta. Nu är det färdigt satt för ett tag fram över, ja bäst att börja röra på fläskmagen. Stressadocharg vafan? måste bli skärpings nu! Ja Lyssna nu Erske, lyssna på dig själv. SKÄRPNING! Ska ta mig en väl förtjänta pillepung i bastun ikväll, har ju föralldel lämnat blod i 6 månader nu, Så ta en extra titt nu jävla skit staten, jag har inte problem med öl? Svårt att fatta eller? Verkar som det, nu har ni det svart på vitt, så gör bara ert jävla jobb och skriver under mina papper så slipper jag grubbla över skiten under mina sömnlösa nätter. Transportstyrelsen ska fan också få sig en känga, för det första anställ folk som kan prata och förstå svenska, hallå vi bor i Sverige, jag jag vill kunna prata mitt modersmål när det gäller saker som är viktiga! Det finns ju fan knappt en enda vettig myndighet, verkar som ni gillar att förstöra folks liv, aja jag skiter i er nu, life is good! Kommer i fortsättning att leva en drömdröm.

Ses i dimman eller? Kanske i en dröm, blir mycket skojigare då, kan man göra vad som helt, inga proobs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar