tisdag 13 december 2011

En blogg ska de va nått de?

Hej allesammans, vet inte varför jag skriver det för inget vet om min blogg, haha !
Iaf så har jag en blogg nu där jag skriva lite skojsiga saker som folk kan skratta åt och vad som sker i min dröm. Varför jag har skaffat en blogg kan man undra sig, inte ens jag själv vet varför, det började att jag kommentera på Karin och Mallans blogg, och efter dom två kommentarerna så samtyckte både Karin och Mallan att det skulle vara roligt om jag själv skaffade mig en blogg eftersom jag uttrycker mig på sånna konstiga sätt. jajaj, det var lite historik, nu är det väl ändå dags att jag går inte i bloggmode och skriver nått lökigt.

Livet leker, jag bor i Oslo, konstigt va? Lilla jag som är så hemmakär, hamnade här i Oslo? Vaihelvets annammma, haha! Lökar är nått jag är kanske Sveriges bästa på eller NE skulle nog kalla det "Världens bästa" som Öhman skulle sagt. Ligger i Lökposition i sängen med snus dosan på ölmagen och datorn i famnen, musiken står Daniel Norgren för, ja jag vet det är Jul men BINGA har flödat genom högtalarna så det räcker till och blir över, jag och mallan chattar med varandra fast vi nästa ligger brevid varandra, men jag upptäckte att det nästan blir roligare så. Lördagskväll var jag ut en sväng och sen luffade man hem tidigt för att inta kökssoffan framför granen. Mallan kom hem och vara lite halv knackig, jaja sluta tjata Erik kom till saken. Vi satt brevid varandra men konstigt nog pratade vi inte utan vi bara chattade på fejset, haha! Sjukt skoj, nu ska jag drömma mig bort bland drömmarnas härliga äventyr jag undrar vart vägen leder mig denna gång, kanske till nagijala, vem vet? Simma lugnt sulor

3 kommentarer:

  1. Hahahaha! Du kommer alltid va lökarnas lök! Och drömmarnas dröm. Och lillpojken som måste skärpa sig. Chatta?

    SvaraRadera
  2. Hej Erske! Karin här! Fin blogg du har!

    SvaraRadera
  3. åh älskling vad glad jag blev när jag hittade den här varför har du inte sagt nåt ja jag kanske har jobbat hela dagen men ändå! nu är jag lite full nej fan jag är kastrullfull men fan, stava kan man men jag skiter i ., osv det är störigt tänkte vara lite som du hoho inte störig utan bara skriva såhär men nu sätter jag punk. jag äter gnocchimakaroner och köttfärssås, gött som fasen och jag snodde din dator, hoppas det går bra, jag smög in när du sov, du kanske vaknade men troligtvis inte såsom du sover hohoho. jag och mazarin har druckit sprit. vin och ratxiputzzzz yeah. nuss og klem.

    SvaraRadera