torsdag 5 januari 2012

Flaskan och jag

Livet rullar, lever inte drömmen men jag försöker! Vissa förstår varför, så jag behöver inte skriva nått. Fick en bild idag av Inga, det gjorde min dag. Jag gillar Inga jag, hon kommer alltid finnas i mig :) Även fast hon inte är med mig. Hon är en bra tjej hon, ja en av dom bästa. Fylla är roligt, jag är lite små berusad nu men vafan, skiter väl en luffare som jag i! Ibland känner jag att jag bara vill vara en luffare som lökar runt på gator av sten och skiter i allt. Ungefär som Paradis Oskar, han lever drömmen han, han och rasmus som lunkar runt på sina luffar rundor. Vilka gudar alltså, leva på den tiden vore rena ultimatumet! Leva på att gå runt och spela och sjunga, kan det bli bättre. Nja det tror jag inte!

Vi kommer alltid att leva, vi kommer aldrig att dö

1 kommentar:

  1. Du och jag Erik, du och jag! luffare är precis vad vi ska bli :)

    SvaraRadera